Translate my blog!!

tirsdag den 17. december 2013

Julegaverne er på plads ...

Så er julegaver efterhånden ved at være på plads. Og de sidste blev her til aften pakket ind. Nu mangler jeg kun en enkelt, den er købt - men skal bare lige helt på plads :) 

Jeg har i år valgt at gøre lidt mere ud af mine julegaver. Ja egentligt generelt af flere ting, da jeg jo også har lavet mine egne julekort i år (se tidligere indlæg). 
Jeg har i år købt nogle små fine kugler til den lette sum a' 0,88kr stykket i søstrene grene, som jeg hængt på mine pakker. Derudover er der kommet forskelligt slags bånd på i forskellige designs. Ikke noget med ganske almindelig, i mine øjne lidt kedeligt gavebånd :)
Jeg synes det er super hyggeligt og næste år skal jeg klart gøre noget i samme stil igen!! 

Glædelig jul herfra <3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar