Translate my blog!!

lørdag den 28. december 2013

Hvor heldig har man lov at være??

Det meste af min juleferie har stået på sygdom, men det skulle ikke holde mig fra at feste 2.juledag. 
I år stod den på bytur i København med leje hotelværelse og det hele sammen med søde Josefine :) 

Efter lidt at drikke og en taxa tur opdager jeg at jeg har tabt min pung - og hvor er det bare typisk mig!! 
Jeg kontakter flere taxaselskaber og får til sidst fat i det rigtige. Fordi hvem kan huske hvilket firma man har kørt med? Jeg sætter mig i hvertfald bare ind i en taxa og ønsker adressen :)
Men jag fandt som sagt det rigtige selskab og taxamanden fandt min pund på bagsædet. FANTASTISK!! 

Hvor heldig har man lov være?? 
Chancen for at jeg kan fortælle/ huske hvilken taxamand jeg har kørt med, hvad tid og fra hvor til hvor er nu ikke så stor. Og at jeg var så heldig at han ikke havde kørt med andre kunder efter mig, sådan at andre ikke havde taget pungen eller indholdet..

Resten af natten stod derfor på mere bytur og en god en af slagsen på Kulørbar hvor vi dansede den halve nat :)


Selfies er jo så populære ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar