Translate my blog!!

onsdag den 25. december 2013

Juleaften - dagen derpå!

Så gik den juleaften! Som hvert år går december måned med stress og jag og tiden flyver afsted med alle de julefrokoster, gaveindkøb osv man skal nå. Mon ikke også i kender følelsen af, at man ikke rigtig når at nyde julen, ligeså meget som man gerne vil? Så har jeg det i hvertfald. 
Lige om lidt skal julepynten, nisserne og diverse hyggeting igen pakkes ned i kasser og først frem om et helt år! 

Min juleaften forløb stille og roligt i familiens tegn, som min mormor - hvor vi var 6 personer samlet. 
Jeg har desværre ligget syg og er ikke helt på toppen endnu og det var dagen igår desværre også præget af. 






Maden stod i julens tegn med både and, flæskesteg, hvide og brunede kartofler, lækker sovs, varm og kold rødkål og ikke mindst de franske kartofler. :) 
Ris ala mande og pakkeleg blev det også til. Alt i alt en dejlig aften, hvor jeg fik alle mine julegaveønsker opfyldt!! <3 

Glædelig bagjul til alle :) 
Husk at nyd de sidste juledage! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar