Translate my blog!!

tirsdag den 17. september 2013

Tunesien by Night!


Så er jeg i Tunesien!

Her er skønt varmt og en masse sol. ☀☀☀
Området er dog ikke helt som forventet. Her er meget fattigt og ikke særlig mange turister, men det er der jo også noget godt over ;) 
Vi nyder solen ved poolen og ikke mindst de 29 grader der har været de sidste dage. Ligger lidt stemningsbilleder op nedenfor :) Når jeg ligger på solsengen og nyder varmen og forhåbenligt får lidt kulør, læser jeg samtidig "Pippi Power" En virkelig god bog, som jeg har lånt af Gitte Lund og som kan anbefales hvis man sys man mangler lidt i hverdagen. Jeg skal i hvertfald hjem og have mit eget eksemplar!!! 


Læs den og brug ideerne som hun kommer med! Det skal jeg helt sikkert :)

Vores lille men skønne pool, med næsten ingen mennesker. Skønt!!

Et billede siger mere end tusind ord!
Solbriller, rødt fjæs - men har det dejligt!

Aftenhygge ved poolen. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar