Translate my blog!!

søndag den 29. september 2013

Sundhed for alvor!!

Jeg har længere gerne ville begynde på sundhed og få tabt de overskydende kilo. 
Men ja hvem vil ikke det? 

Men nu skal det altså være for alvor. 
Har så småt i den sidste uge holdt sundheden og ikke spist kage osv. Faldt dog lidt i fælden idag! Men det bare op på hesten igen imorgen :) 
Derfor har jeg her til aften lavet nogle fine "plancher" der skal op og hænge. De skal motivere til at holde den sunde stil og ikke falde i. 



Billederne blev ikke så gode. Men håber det alligevel kan give jer andre inspiration til at lave lidt kreativt, hvis det er det i har brug for. Jeg tænker i hvertfald at det kan hjælpe mig ved at kigge på dem hverdag og huske på det sagtens kan lade sig gøre :) 
Inspirationen er hentet hos slankedoktor.dk og madbanditten.dk 

Husk man kan hvad man vil!!! Også dig og mig :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar