Translate my blog!!

mandag den 13. maj 2013

Long time no see




Kære alle der følger med i min blog!

I'M BACK


Der er gået længe siden jeg sidst og der er sket mange ting ..

Ikke mindst er mit bachelorprojekt idag blevet afleveret og sikke en forløsning!!!! :)
Nu er det kun eksamen der venter!

Og d. 21 juni kan jeg kalde mig skolelærer. 
Det er sku en mærkelig fornemmelse. 


Nok om det... 
Derudover har dette år, foreløbigt budt på en masse koncerter..
1. Rasmus Seebach
2. Justin Bieber
3. One Direction

Lidt stemningsbilleder er derfor på sin plads :)



Søde Ralle!!
Rasmus :)

Pigerne og jeg til Justin Bieber i Parken! Vild oplevelse!



Naill fra 1D
Stemningen fra Forum til 1D

1D

1D

Anna og Simone ser så søde ude! Og med ansigtsmaling og det hele!

Vores fine skilt - som blev TAGET FRA OS! Hvad sker der!!! ;)

Tulle ser lækker ud til Justin!
Det vilde sceneshow i Parken.


Juuuuustin...

Harry fra 1D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar