Translate my blog!!

søndag den 7. september 2014

Weekend i motionens tegn

Sidste weekend stod i den grad i motionens tegn for mit vedkommende. 

Fredag stod den på Dhl stafet med de nye søde kollegaer, som jeg forresten er rigtig glade for.. 
5 km løb / eller retter sagt en blanding mellem løb og gå for mit vedkommende. Kondien er desværre ikke til 5 km løb i streg, men har lovet mig selv at der skal træning til og næste år må målet så være at løbe hele turen :) 
Lørdag til søndag stod den på stafet for livet i Salskøbing, som er en stafet der støtter kræftens bekæmpelse. Men meget meningsfuld og til tider rørende stafet, som jeg klart vil anbefale til alle!! Hvad enten man går eller løber, så giver det bare mening. 32 km på dette døgn blev det til og altså derfor sammenlagt til 37 km den weekend. Ret godt gået synes jeg nu selv :) 

Der medfølger selvfølgelig også lidt stemnings billeder fra disse dage. 
De søde kollegaer til Dhl
Et lille selfie taget efter de 5 km 

Vores hyggelige lejr til stafet for livet

Det meste af holdet til stafet for livet, som gjorde en kæmpe indsats i at løbe runder og samle penge ind til kræftens bekæmpelse. Målet var 1000 runder, men 982 er bestemt også acceptabelt. Næste år bliver det de 1000!!! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar