Translate my blog!!

mandag den 13. januar 2014

Aqua Running



Så startede der en ny uge - 
og hvorfor ikke starte ugen med en ny form motion??


Jeg har her til aften været til Aqua Running, og nej det har intet med Running Sushi at gøre, selvom man kunne håbe det :)
Næ nej.. Det er simpelthen løb i vand. 
Og HOLD KÆFT det var hårdt. 

Takket vær Louise fra mit job har jeg prøvet en helt ny form for motion, som jeg faktisk syntes var rigtig sjovt og om jeg helt sikkert skal prøve igen. 

Jeg var til det i Sakskøbing Svømmehal og kan da klart anbefale jer andre at prøve det.

Svømmehallen tilbyder også andre former for motion i vandet.
Kig på det - og man skulle vidst også forbrænde en del kalorier af det!




Lidt billeder fra nettet for at vise hvad Aqua Running går ud på.  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar