Translate my blog!!

torsdag den 16. januar 2014

Er du A eller B menneske??


Jeg er KLART B menneske. 
Hvilket man jo også kan se her på bloggen, i forhold til de tider indlæggene blive lavet på. Blandt andet det her. 

Og hvad er så bedst? At være A eller B menneske? Ja det er der vel delte meninger om. 
Jeg har altid, så længe jeg kan huske været B menneske. Jeg elsker at gå sent i seng og endnu mere elsker jeg at sove længe! Det er det bedste jeg ved :) 
Det kan selvfølgelig også have sine ulemper og udfordringer idet, at nogle gange er det altså bare umuligt for mig at sove før kl 23 og hvis så jeg skal tidligt op dagen efter, er det ikke mange timer det bliver til. 
Sådan en dag som imorgen hvor jeg møder 6.30 og skal op senest 5.15, kan det i den grad volde mig problemer. Klokken er nu 22.43 og jeg sover ikke endnu - så jeg ved godt trætheden melder sig i morgen tidlig :) 

Men sådan er det og det er jo bare op og i gang. Men nogle gange ville jeg da ønske jeg var A menneske! 

Hvad med dig! Er du A eller B menneske?? 

Sov godt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar