Translate my blog!!

torsdag den 4. oktober 2012

Rejsen gennem livet




Hvis jeg skulle planlægge nogle steder i verden, jeg godt kunne tænke mig at besøge gennem livet er jeg helt sikker på 3 steder.


NEW YORK

The big Appel
Storbyen over alle storbyer, hvor livet aldrig går i stå. 
Jeg synes New York er en meget facinerede by, idet den er så meget anderledes end andre storbyer. Mit mål, sammen med Tulle, er at storbyen skal besøges om max 5 år.




AFRIKA

Afrika er jo stort, men da jeg selv er sponsor for et barn hos Børnefonden, syntes jeg at det kunne være spændende at besøge et fattigt land i Afrika. Jeg tror det vil give stof til eftertanke og måske ændre ens livsindstilling en smule.



Hawaii

Denne destination skal da besøges. En dejlig badeferie med sol, strand og drinks :)




Hvilke rejsemål har du???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar